Procedura podłączenia budynku do sieci wodociągowej
- Złożenie wniosku o wydanie warunków technicznych na dostawę wody dla obiektu budowlanego w PGKiM Ryki - Biuro Obsługi Klienta
- Potrzebne dokumenty:
- Do wniosku należy dołączyć kopię mapy zasadniczej lub mapę do celów projektowych ze zlokalizowaną działką i wodociągiem – Starostwo Powiatowe – Wydział Geodezji.
- Decyzja o wydaniu warunków wydawana jest przez PGKiM Ryki w ciągu 21 dni – PGKiM Ryki pokój nr 3.
- Wraz z decyzją PGKiM Ryki przekazuje druk protokołu odbioru technicznego
, który powinien być wypełniony przez wykonawcę po wykonaniu przyłącza.
- Wykonanie projektu – na własny koszt
- Projekt powinien być wykonany przez projektanta z uprawnieniami.
- Projekt powinien zawierać oświadczenie o wyrażeniu zgody właścicieli działek, przez które przebiega przyłącze.
- Projekt powinien zawierać zezwolenie właściwego zarządcy drogi, w przypadku umieszczenia przyłącza w pasie drogowym.
- Uzgodnienie projektu i wydanie wodomierza w PGKiM Ryki – pokój nr 3
- Potrzebne dokumenty:
- Kopia projektu przyłącza dla PGKiM Ryki
- Wykonanie przyłącza - na własny koszt
- Wykonawca musi posiadać uprawnienia budowlane do prowadzenia robót zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
- Po wykonaniu przyłącza uprawniony geodeta sporządza inwentaryzację geodezyjną przyłącza (tzw. mapkę inwentaryzacyjną).
- Po wykonaniu przyłącza wykonawca i inwestor wypełniają przekazany wcześniej protokół odbioru technicznego przyłącza wodociągowego
.
- Podpisanie umowy w PGKiM Ryki – Biuro Obsługi Klienta
- Potrzebne dokumenty:
- Projekt przyłącza
- Dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością
- Odbiór techniczny przyłącza
- Potrzebne dokumenty:
- Inwentaryzacja geodezyjna (mapka inwentaryzacyjna).
- Wypełniony protokół odbioru technicznego
.
- Pracownik Zakładu Wodociągów PGKiM Ryki dokonuje odbioru technicznego przyłącza w uzgodnionym terminie i podpisuje protokół odbioru technicznego
.